Header Ads

Zülfiyyə Xanbabayeva & Javid - İstərdim



Gözlərini yum və yat ,cox fikir eləmə.
Ürəyin olar rahat, yuxuna gələcəm yenə.
Danişacam sənə hər şeyi
Öyrəndim sevməyi 
Səni görməsəm belə 
Ürəyimdədir yerin.

Günəşin batmağından 
Sənə sarılmağımdan 
Gecələr yatmağımdan 
Danışıcam sənə hər şeyi 
Necə kecdi günlərim 
Necə kecdisə bilmədim 
Kücələrdə gəzdiyim 
Gecələrdən istəyim 

İstərdim gələsən 
Ürəyimi görəsən 
Necə yağırdı yağışlar 
Məni bağışla ,məni bağışla 

Gözlərini yum və yat 
Cox fikir eləmə
Sınağa cəkir həyat 
Hər şey düzələr yenə
Danışacam sənə sevgilim 
Necə oldu ki getməyin 
Mənsiz yaşasan belə 
Məni sensiz etməyin 

Günəşin batmağından 
Sənə sarılmağımdan 
Gecələr yatmağımdan 
Danışıcam sənə hər şeyi 
Necə kecdi günlərim 
Necə kecdisə bilmədim 
Kücələrdə gəzdiyim 
Gecələrdən istəyim 

İstərdim gələsən 
Ürəyimi görəsən 
Necə yağırdı yağışlar 
Məni bağışla ,məni bağışla


Zülfiyyə Xanbabayeva & Javid - İstərdim Zülfiyyə Xanbabayeva & Javid - İstərdim Reviewed by midpro on 4.2.20 Rating: 5

Hiç yorum yok

Recent Posts

Beauty