Header Ads

Nəfəs - Canın sağ olsun | Mahnı sözləri



Unuda bilməmişəm heç
Dediyin son kəlmələri
Gedişindən elə yandım 
Bürüdüm tüstüm şəhəri

Qovuram öz otaqımdan 
O qara kölgəni hər gün
Sən unutmusan bəlkədə
Sevirəm mən səni hər gün

Canın sağolsun gün gələr
Yaşayarsan mənə yaşatdıqın hər şeyi
üzün ağ olsun dəyişə bilməyəcəksən 
Nə bəxrti nə talehi gözünə dağ olsun

O qara gözünə baxan hər gözlər
Duyduqun sözünə verən hər sözlər
Gəzəcəksən məni hər cizgidə hər gördüyün üzdə
Darıxma 

Canın sağolsun gün gələr
Yaşayarsan mənə yaşatdıqın hər şeyi
üzün ağ olsun dəyişə bilməyəcəksən 
Nə bəxrti nə talehi gözünə dağ olsun

Keçib axtıq neçə illər
Nə səsin var nə soraqın 
Anlamı yoxdu inan ki 
Səni sənsiz yaşamaqın

O qara gözünə baxan hər gözlər
Duyduqun sözünə verən hər sözlər
Gəzəcəksən məni hər cizgidə hər gördüyün üzdə
Darıxma 

Canın sağolsun gün gələr
Yaşayarsan mənə yaşatdıqın hər şeyi
üzün ağ olsun dəyişə bilməyəcəksən 
Nə bəxrti nə talehi gözünə dağ olsun


Nəfəs - Canın sağ olsun | Mahnı sözləri Nəfəs - Canın sağ olsun | Mahnı sözləri Reviewed by midpro on 4.2.20 Rating: 5

Hiç yorum yok

Recent Posts

Beauty