Header Ads

Ülviyyə Namazova - Sənin Olaram | Mahni sozleri



Bu qızların sayı qədər,
Məni sevə bilsən əgər,
Sənin olaram mən.
Sənin olaram mən.


Gözlərini bağlasan,
Ona, buna sən baxmasan,
Sənin olaram mən.
Sənin olaram mən.

Eşq bir bəladır,
Eşq bir dəryadır,
Eşqə düşməyənlər bilməz.
Eşqdə bağlanmaq var,
Eşqdə qısqanmaq var,
Yalan olmasa əgər,O sevgi ölməz.


O mənə deyir səni sevirəm "Mən",
Bilmirəm inanım inanmayım,
Bunlara etibar yoxdur,
İnanmıram qınamayın.


Bu qızların sayı qədər,
Məni sevə bilsən əgər,
Sənin olaram mən.
Sənin olaram mən.

Gözlərini bağlasan,
Ona, buna sən baxmasan,
Sənin olaram mən.
Sənin olaram mən.

Gözlərimdə sevgi doludur,
Bu qızda dəli doludur.
Məni aldatsan əgər,
Bir anda mən gedərəm.
Baxmaram mən heçnəyə,
Alt-üst edərəm...

O mənə deyir səni sevirəm "Mən",
Bilmirəm inanım inanmayım,
Bunlara etibar yoxdur,
İnanmıram qınamayın.

Bu qızların sayı qədər,
Məni sevə bilsən əgər,
Sənin olaram mən.
Sənin olaram mən.

Gözlərini bağlasan,
Ona, buna sən baxmasan,
Sənin olaram mən.
Sənin olaram mən. 


Ülviyyə Namazova - Sənin Olaram | Mahni sozleri Ülviyyə Namazova - Sənin Olaram | Mahni sozleri Reviewed by midpro on 29.2.20 Rating: 5

Hiç yorum yok

Recent Posts

Beauty