Header Ads

Almaxanım Əhmədli - Qara gözlüm | Mahni sozleri


 Söz / Müəllif : Rubail Əzimov


Yoxdur neçə vaxtdır nə qərarım nə güzarım 
Getmiş, məni yad eyləməmiş sevgili yarım
Mən onun yollarını gör nə qədər gözləmişəm
O mənim qəlbimə daşmış 
Mən onu bilməmişəm 
Yatmayıb sübhə qədər fikri-xəyal eyləmişəm 
Axı mən sevdiyimi nazlı yara söyləmişəm

Qara qaşlım, qara gözlüm ürəyim qan elədi 
Salıb eşqin oduna sonra pərişan elədi

Sordum yarımı yollara neynim gələnim yox
 Bir dərdə salıbdır məni halım bilənim yox  
Mən onun yollarını gör nə qədər gözləmişəm 
O mənim qəlbimə daşmış
Mən onu bilməmişəm 
Yatmayıb sübhə qədər fikri-xəyal eyləmişəm 
Axı mən sevdiyimi nazlı yara söyləmişəm


Almaxanım Əhmədli - Qara gözlüm | Mahni sozleri Almaxanım Əhmədli - Qara gözlüm | Mahni sozleri Reviewed by midpro on 17.2.20 Rating: 5

Hiç yorum yok

Recent Posts

Beauty