Header Ads

Türkan Vəlizadə - Canım mənim | Mahnı sözləri


  Canım canım canım mənim 
   Ürəyim sol yanım mənim
   Gözlərinə qurban olum
   Dəyərli insanım mənim

   Hər sözünə davranışın
   Aldığın nəfəsdi mənə
   Bir gülüşün bir baxışın
   Sevməy üçün bəsdi mənə

   Qayıdağ ötən ki,çağlara
   Baxdığım hər yerdə sən ol
   Gedəy burdan uzağlara
   Bir mən olum birdə sən ol
   
    Canım canım canım mənim
    Ürəyim sol yanım mənim
    Gözlərinə qurban olum
    Dəyərli insanım mənim

   
    Sən mənim ömrüm həyatım
    Sən nəfəs almağ səbəbim
    Yanımda ol yetər mənə
    Yoxdur başqa bir tələbim

    Hər nə desən can deyərəm
    Dərdinə dərman verərəm
    İnan sənin yolunda mən
    Ömrümü qurban verərəm
   
    Canım canım canım mənim
    Ürəyim sol yanım mənim
    Gözlərinə qurban olum
    Dəyərli insanım mənim  


Türkan Vəlizadə - Canım mənim | Mahnı sözləri Türkan Vəlizadə - Canım mənim | Mahnı sözləri Reviewed by midpro on 1.2.20 Rating: 5

Hiç yorum yok

Recent Posts

Beauty