Header Ads

Zenfira İbrahimova - Hədiyyə (sözleri)



Gündə min sevirəm desəm
Azdır inan azdır yenə
Qəlbimdən keçəni canım
Sənə deyim dönə-dönə

Dünya mənə cənnət olub
Düşdüyüm gündən eşqinə
Sevgi düzürsən ömrümə
İnci-inci, dənə-dənə

Sevgi düzürsən ömrümə
İnci-inci, dənə-dənə
İnci-inci, dənə-dənə

Həsr olacaq ömür günüm
Saçlarımın dəni sənə
Tanrım bir hədiyyə edib
Səni mənə, məni sənə

Həsr olacaq ömür günüm
Saçlarımın dəni sənə
Tanrım bir hədiyyə edib
Səni mənə, məni sənə

Bəxtimə sevgi dilədim
Sən tək bir sevəni mənə
Sevgin inan nur eylədi
Gündüzü gecəni mənə

Dünya mənə cənnət olub
Düşdüyüm gündən eşqinə
Sevgi düzürsən ömrümə
İnci-inci, dənə-dənə

Sevgi düzürsən ömrümə
İnci-inci, dənə-dənə
İnci-inci, dənə-dənə

Həsr olacaq ömür günüm
Saçlarımın dəni sənə
Tanrım bir hədiyyə edib
Səni mənə, məni sənə

Zenfira İbrahimova - Hədiyyə (sözleri) Zenfira İbrahimova - Hədiyyə (sözleri) Reviewed by midpro on 21.5.17 Rating: 5

Hiç yorum yok

Recent Posts

Beauty