Header Ads

Pərviz Bülbülə - Sən sən I Mahnı Sözleri


Sən olmasan inan üzüm gülməz
Səni ürəy kiminləsə bölməz
Ola bilər ölüm gedim amma
Sənə olan məhəbbətim ölməz

Nə olsada gərək dözüm sənsən
Həyatım ən şirin sözüm sənsən
Mənə gərək deyil daha heçkəs
Mənim ele canım gözüm sənsən

Deyirlər harda qaldı bəs vaxtdır
Necə deyim ki sevgilim yoxdur
Acıq verir gələn-gedən çünki
Bizi gözü götürməyən çoxdur

Ürəydə bircə arzu var tez gəl
Üzür məni bu intizar tez gəl
Nəfəs gedib-gələn deyil sənsiz
Gözüm qalıb yolunda yar tez gəl

Nə olsada gərək dözüm sənsən
Həyatım ən şirin sözüm sənsən
Mənə gərək deyil daha heçkəs
Mənim ele canım gözüm sənsən

Deyirlər harda qaldı bəs vaxtdır
Necə deyim ki sevgilim yoxdur
Acıq verir gələn-gedən çünki
Bizi gözü götürməyən çoxdur

Deyirlər harda qaldı bəs vaxtdır
Necə deyim ki sevgilim yoxdur
Acıq verir gələn-gedən çünki
Bizi gözü götürməyən çoxdur

Nə olsada gərək dözüm sənsən
Həyatım ən şirin sözüm sənsən
Mənə gərək deyil daha heçkəs
Mənim ele canım gözüm sənsən
Pərviz Bülbülə - Sən sən I Mahnı Sözleri Pərviz Bülbülə - Sən sən I Mahnı Sözleri Reviewed by midpro on 8.5.17 Rating: 5

Hiç yorum yok

Recent Posts

Beauty