Header Ads

Vüqar Səda - Get I Mahnı Sözleri

Duymadım sevdanın ətrini, dadını
Göz yaşımla yazıram nəgmənin adını
Duymadım sevdanın ətrini, dadını
Göz yaşımla yazıram nəgmənin adını

Dözmür ürək yaşayır dərdinə dəvasız
Sən mənim qədrimi bilmədin vəfasız
Dözmür ürək yaşayır dərdinə dəvasız
Sən mənim qədrimi bilmədin vəfasız

Get... dönmə geri
Dönmə geri, dönmə geri
Get... dönmə geri
Dönmə geri, dönmə geri

Tərk etdin qız məni nahaqsız
Getdin bax sən kimə neylədin
Qədrini bildim sən bilmədin
Get dönmə geri sən vəfasız
Həyat oldu sənsiz daha maraqsız
Həyat mənim üçün sənsiz daha söndü
Sevgi yoxdu sevgi səninlə öldü

Yanan yox halıma, əlac yox, çarə yox
Ayrılıq olubdur qəlbimə sancan ox
Yanan yox halıma, əlac yox, çarə yox
Ayrılıq olubdur qəlbimə sancan ox

Sən məni özgəyə dəyişib getdin
Sən mənim dünyamı yıxıb məhv etdin
Sən məni özgəyə dəyişib getdin
Sən mənim dünyamı yıxıb məhv etdin

Get... dönmə geri
Dönmə geri, dönmə geri
Get... dönmə geri
Dönmə geri, dönmə geri

Mən yenə səni düşünərək hər gecə
Sevgim heç oldu səninlə sadəcə
Mən səninləyən röyalarımda
Ayılıram yenə yoxsan yanımda
İstəmədən ayrıldı yollar
Həsrətdir əllərim əlinə
Əl-ələ gəzərdik biz qabağlar
Yenə toxunmaq istərəm əlinə

Get... dönmə geri
Dönmə geri, dönmə geri
Get... dönmə geri
Dönmə geri, dönmə geri
Vüqar Səda - Get I Mahnı Sözleri Vüqar Səda - Get I Mahnı Sözleri Reviewed by midpro on 7.5.17 Rating: 5

Hiç yorum yok

Recent Posts

Beauty